Pepp.

Jag är så sjukt pepp inför lördag. Utgång med alla mina babes. Hur många år sen var det det hände? Har shoppat nya kläder till festen till och med. Det gör jag inte ens till nyår så det säger lite om hur pepp jag är!
Köpte en en liten nice kjol.
 
HAHA! Såg inte hur den där bilden blev innan jag laddade upp den. Trodde inte att jag skulle komma med ju. Haha. Ser så jävla sammanbiten och seriös ut. Tro nu inte att jag kommer bli en sån där useless modebloggare nu. Inget ont om bra modebloggare men de andra kan gå och dra nåt gammalt över sig.

Men gud vilken pinsam bild. Men det bjuder jag på. Tog till och med bilden med stortån för att jag skulle kunna hålla upp kjolen. Fy fan va tragisk jag är.

Sis har fortfarande inte sett min
bloggkupp ännu. Undra om hon blir arg. Nee.. De får vi hoppas.

Kommentarer
Postat av: slem

den kjolen var snygg.. så jäkla kul det ska bli på lördag..

Postat av: lil'jo

haha vilken jävla modebloggare du har blivit. älskart

2009-02-20 @ 21:46:46
Postat av: Nathalie

Vart kommer kjolen ifrån då? :) Den var snygg..

En idé är ju annars att lägga den på golvet exempelvis så kan stortån vila :D

2009-02-20 @ 22:57:31
URL: http://www.nolow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback