Shit pommfritt..

..vilken underbar dag det är. Har börjat med att sjunga lite på "Det här ska bli den bästa dán i mitt liv" av Marie Fredriksson varje morgon. Det gör susen om man är lite down. Fast det är jag ju inte. Men de är nog bra ändå.

Och bättre blir det. Halv fem ska ja möta Jessicas klasskompis Helena på perrongen o så åker vi hem till Jessica och äter trerättersmiddag. Sen kanske det blir utgång. Man vet man aldrig.

Men först jobba med världens bästa Sofie, och skicka present till världens bästa Sara.

Aron och Bev är så gulliga. Aron fick ett pokerset av mig förra veckan och nu ska dom två spela poker i eftermiddag. Han måste få lite nya kompisar, stackarn,


Kommentarer
Postat av: sofi stenlund

gulle fiiiia :D

hoppas du får kuuul ikväll !

ses imorn , o dagen måste gå fort ingen

seeg söndag inte ! :)

puuuss

Postat av: ida

fan, jag hade också velat vara med! hoppas ni har det kul

2009-02-28 @ 20:06:48
Postat av: johanna

haha va söta dom små liven är. jag ska ta hem en engelskman åt han så får han en till vän.

2009-03-01 @ 11:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback