Yesterday, all my troubles seem so far away..

Hade ännu en kanondag igår. Mitt positiva tänkande börjar att pay off.Nu gör jag som jag inte gillar att andra gör. Berättar om min dag. Men jag lägger till lite bilder så blir det lite roligare.

Dagen började med att jag åt en god frukost..

Sen gick jag ner till stan och mötte lilla Ida på stan och vi gick och köpte böcker på rean. Ida va tvungen att kolla på en kamera för hon har pajjat sin tredje nu. När jag var på Malta hade hon tappat den i sjön.



Ida hittade en cool duschhatt som jag tvingade henne att ta på sig för att få till en riktigt skojig bild till bloggen. Tänk vad jag anstränger mig för den här bloggen.



Efter att Ida hade fått sin efterlängtade chicken-kebab blev det fika på waynes. O så hade världens bästa Jess kommit också.


Sen blev det Mamma Mia hos Jess. Hon ser arg ut. Trött på papparazi-malin kanske.


Men sen mina vänner.. så hittade jag en tv-bänk på blocket som jag och pappa åkte till Sörping och hämtade. Tjejen som hade den bodde på tredje våningen utan hiss. Och om det är någon som har en tv-bänk i tik så vet ni hur jävla tung en sån är. Men Pappa och jag baxade ner den. Han är så snäll min pappa.

Mamma säger att det är ute med såna här möbler. "Såntdär texmex säljer dom ju inget av längre för det är ju lite ute nu," Tack mamma. Huvudsaken är ju att jag och Aron gillar den.

Det var min dag iallafall.

Ajuste. Köpte en visionboard också. Så nu ska jag börja önska mig saker.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jessica i glasögon ser ut exakt som sin mamma, hahah!

2009-02-26 @ 12:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback