Bemärkelsedag numero 23

Fy fan säger jag bara. Första året som jag helt ärligt kan säga att jag hellre skulle strunta i att fylla år. Det känns jobbigt att bli 23. Lite tjurig är jag för att klockan är 10 och ingen familjemedlem har ringt för att gratta mig.
Av Aron fick jag världens gulligaste present. Ett presentkort på Sussies stylingteam som jag fullkomligt älskar. Visserligen tycker jag att presentkort är att göra det lätt för sig och inte ha nån tanke bakom presenten MEN till presentkortet fick jag ett långt brev där det stod att jag skulle använda det till klipp/färg, massage eller vad jag ville för att känna mig avslappnad och vacker nästa lördag för då ska vi till bomullsfabriken på middag. Och ett jättefint kort fick jag också.. han är så jävla påhittig när han skriver och jag blir lika rörd och tjutfärdig varenda gång:)

Men nu ska jag laga smörgåstårtor till tjocka släkten som kommer hit ikväll..

just de. Blir jävligt irriterad på att man inte kan ringa folk på sin födelsedag för det känns som att be på sina bara knän för att bli grattad.
Vilket jävla negg inlägg det här blev men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback