...

Har plockat fram guldringen som jag fick av mormor och morfar för några år sedan. Brukade få eksem av den då men nu har jag tvättat den så jag hoppas att det ska gå bra. Känns viktigt att ha den nu. På tisdag ska jag på begravningen. Aron har frågat om jag vill att han ska följa med men jag tror inte att jag vill det. Känns som ett familjetillfälle och så länge har vi ju inte vart ihop.
Känns som att jag hellre stöttar Johanna. Men det finns ju inga regler för hur man ska sköta sånthär.

Har mormors cykel också. Fick den av henne några månader innan hon dog. Känns också fint på något sätt. Kollade i morfars fotoalbum häromdagen och såg på kort från mormors 50-årsdag när hon var ung och cykeln var en sprillans ny födelsedagspresent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback