...

Morfar tyckte inte alls att spöregn va för dåligt väder för att åka skridskor så det var bara att gå hem och hämta skridskorna och regnkläderna och ge sig iväg. Nu i efterhand kan jag väl säga att det var mysigt men eftersom det var 5cm vatten på isen och regnit så blev man ju blöt om fötterna och det är ju aldrig trevligt. Men så är ju jag drottningen av comfort. Hatar att ha det obekvämt. Men jag kan tänka mig hur jäkla mysigt det skulle vara att åka om det va fint väder och lite kallare. Aron älskar att åka så om det blir kallare i helgen kanske vi kan ta en sväng. Mammastackaren ramlade och blev blöt.

Jag har vart så jävla företagsam idag. Efter skridskoåkningen fikade vi hos morfar och sen gick jag hem och städade hela lägenheten riktigt ordentligt. Sen gick jag ner till stan och gjorde ett riktigt fynd på monki, snyggtisha för 45 riksdaler. O så va ja på komvux och lämnade papper. Sen kom jag hem och lagade mat till min man och sen gick jag på långpromenix med Jessica.

Ändå känns det som att jag har slappat hela dagen. skumt.

Nu ska jag iaf inte göra nåt mer. Bara se klart dokumentären om flickan som föddes med två ansikten, och krypa ner i min mysiga säng och mysa och kolla på det office med min thunder from down under.

Goafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback