Vad händer idag då?

Det är grått ute och jag har fått finnar i hela ansiktet. Tror det blir en riktig inne-dag med mys i mina nya mysbyxor. Ska bara tvätta och städa och sitta och pyssla här hemma. Kanske tända lite ljus och dricka lite te. Ha en riktig klyschig mysdag. Kanske till och med ska kura upp mig i soffan med en god bok.

Har precis läst klart Liza Marklunds senaste bok, "En plats i solen". Sjukt bra. Men man måste ha läst de andra innan annars fattar man nog inte. Nu ska ja gå ner i tvättstugan och hämta tvätten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är skönt med sånna dagar, kallar dom egodagar :) Kanske ska läsa böckerna? en bok till i min favvo serie har kommit ut en shoppoholic får en syster och det ligger en till på ingång! farfar ska skicka den till mig så den kommer till nästa vecka!

Och du fyller väl vilken dag som helst! lessen men jag kommer inte precis ihåg vilken dag det var, men STORT GRATTIS TILL DIG OCH HOPPAS ATT DET FINNS/FANNS MASSA SMASKIG TÅRTA!

kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback