Alla drömmar dom själva har förvägrats, vill dom förverkliga genom sina barn...

Det känns verkligen så för mig. Efter två och ett halvt års samboförhållande lever jag ut mitt singelliv genom Jessica. Ikväll är hon på dejt och jag var spralligare än hon innan. Så fort hon träffar någon tar jag ut händelserna i förskott och tänker att det vore kul om han ville komma ut till landet på kräftskiva i sommar. Efter ett mess liksom. Hur jag fick en kille till att flytta ihop med mig är väl en gåta. Men Aron står ut med mig. Fast jag kräver mer uppmärksamhet än en katt. Jag begär full attention 24/7.

Nu håller jag på och fixar lyxmat till min lilla tuttis. Hamburgare med bacon och klyftpotatis. Och lite Lohmanders hot beasås är givet till det.

Är liv rädd för att särskriva nu sen jag skrev det där inlägget. Jag måste verkligen bli mer tolerant för andras fel och brister. Nyårslöfte 2010 kanske..

Ses i möra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ser beanaisesåsen gör susen :) Funkar till det mesta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback