Ännu en superkul fest!


Shit igen vad kul jag hade igår. Helena är ju för skön. Jessica också men det tror jag att jag har nämnt förut.


Vi dansade som galna och drack jäger-red bull hela natten.


Jessica är sitt piffiga liv troget.


You hate us cos we´re beaytiful but we don't like you either we´re cheerleaders, we are cheerleaders. Den låten sjunger jag jämt på när jag blir riktigt packad och mycket riktigt drog ja igång den i otten kön. Vem bryrs?

När jag kom hem fick jag den vackraste kärleksförklaringen någonsin av min underbara Aron. Han var också ganska full men det var så vackert det han sa. Gud va han älskar mig. Och gud vad jag älskar honom. Min lille.


Imorse gick jag upp runt 8 och gick och köpte frukost till mina små damer som fortfarande sov. Oboy och macka blir de när Malin bjuder på frukost. Jess skulle på ettårskalas och slog in paket för fulla muggar. Hon hade ingen tejp men en häftapparat går väl också bra.

Vilken superlyckad helg. Och snart kommer mamma och pappa och fikar och sätter upp min visionboard. Gud va ja mår bra.

Kommentarer
Postat av: bex

Ni måste ha varit snyggast på otten!

2009-03-02 @ 19:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback