Äntligen en bra film..

Jag, Jessica, min mamma och Jessicas mamma var på bio och såg Män som hatar kvinnor igår. Även fast man bara satt och väntade på att det och det skulle hända så var den otroligt spännande. Den får högsta betyg: TTTTT!
Synd bara att Jessica hamnade bredvid en tant som hade tix och rökhosta. Det får man ju stå ut med när man går på bio, hamna bredvid muppar.

Men iallafallsatt.. så vill jag rekomendera den här filmen varmt. Synd bara att stackarn dog innan han fick se vilken succé han gjort. En annan film som jag vill rekomendera är Slumdog millionare. Låter som en skitfilm men den är helt underbar.

Tre filmer som ni kan skippa att se om ni vet med er att ni har samma smak som mig. Först och främst Seven Pounds med Will Smith. Otroligt dålig film. Sen kommer nya Wallander, hämnden, händer inte ett skit. Och ni som har barn gör bäst i att strunta i Bedtime Stories.

Ikväll blir det Two Lovers. Får se om det är nåt att ha.

Kommentarer
Postat av: ida

jag vill också se!!

2009-03-04 @ 19:43:21
Postat av: bex

Jag är precis hemma från bion "män som hatar kvinnor". Den var sjukt bra! Vill se resten nuuu=)

2009-03-04 @ 21:26:28
Postat av: jo jo

du går fan om mig i rolighetsgrad nu! ae men slumdog var faktiskt bra.. somna till sista fem minuterna men man fatta ju att han blev ihop mena...



en film jag verkligen inte skulle rekommendera är defiance. jag ville bara se den för att daniel craig är snygg och för att han bor i queens park vilket jag tycker är häftigt då.. men den är i alla fall skittråkig och dom bryter på ryska hela tiden. skit skit

2009-03-05 @ 22:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback