Förvisad från sovrummet.

Aron vill sova men det vill inte jag. Då får jag sitta i vardagsrummet. Det skulle vara en fördel med att var singel.

Tror jag har lite resfeber. Det va så länge sen som jag va iväg och jag har sett fram emot den här resan så jäkla mycket. Inte bra att ha så höga förväntningar. Börjar bli spattig för att Aron har fattat fel på dagarna så att han inte kan va ledig från jobbet tors fred. Herregud, jag tror att jag håller på att bli hysterisk. Vi ska ju för jössenamen bara på en sälen-weekend. Vad kan gå fel? Mer än sist menar jag, när bilen pajjade, pappas skidor pajjade, afterskin var full, vi tog bussen år fel håll och pappa slängde vår påse inhållande hårblås, plattång, rakapparat mm. i sopen.

Ska jobba imorrn iaf sen kommer lillasis hem till mig på lite middag. Har bjudit in
Jessica as well.

Ska bli så skoj att Johanna kommer hem. Ska mobba henne ordentligt för hennes skitnödiga brittiska dialekt. Yess, and a laaaaarge frize please!!! DO YOU NEED ANY HELP ÄTTÅL?

aja.. de bara kliar i kroppen men jag blir väl tvungen till att gå och lägga mig förr eller senare.

Kommentarer
Postat av: slem

hoppas att det är bra i fjällen.. när du kommer hem är det dags för fest tycker jag..

Postat av: Anonym

hoppas ni fick med er allt vad termobrallor o vad det heter, och att ni har det bra i backen... Åk lite för mig med! (( På rumpan)) kan jku inte åka annat än störtlopp... :P ses nästa vecka...



Hade en viss VM Tina hos oss en sväng i går... Hon påpekade VÄÄLIGT FIINA KNOPPVÄGGAR!!! :) Du gjorde ett jättefint jobb!! :)

2009-03-13 @ 21:20:34
URL: http://sandradrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback