Känner att jag börjar bli lite som min mamma..

håller på och tjatar om Arons underställ och mjukisbyxor. Samtidigt som jag blir skitirriterad när mamma ringer och undrar om jag har kollat så att jag har mina termosar i källaren. Jag är ju förutihelvete 23 år gammal. Det får jag väl ta på mitt ansvar om dom inte kommer med. Men Aron är 26 år och jag tjatar på honom lika fan.
Fast man säger att man inte ska bli som sin mamma så tror jag att man blir det. Vare sig man vill eller inte.
Hör mig själv skrika: "Men säg inte bara JAAA, utan gör det också" Det bara ryser i kroppen.

Men i övermorgon bär det iväg. Herregud va kul det ska bli att se Aron lära sig åka skidor.

Ses ikväll efter ännu en dag på Gina Tricot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback