Londres

Blir en trip till London i april. Shit vad jag längtar. Mycket efter sis men också efter London. Jag hade mycket kul i den stan och det ska bli skönt att komma tillbaka till staden där jag levde mit lilla crazylife och träffade Åron. Kanske ska gå och ta ett large glass of white wine på Ben Crouches tavern och vara lite nostalgisk.

Shit om det kunde bli lite fint väder så vi kan sitta med en flaska vin i Hyde Park och röka tills det blir mörkt. Det är så jävla mysigt. O så ska vi ju se hur lillan bor men det ser ju jäkligt mysigt ut efter vad ja kan se på bilder.

Guuud vad jag längtar. Ska nog börja packa väskan redan nu.

Det är en annan sak som jag är glad över. Jag har lärt mig att undvika felköp. Jag köper bara sånt som jag vet kommer till stor användning och som är av liiite bättre kvalitet även om mycket på gina är förbrukningsvaror som behöver bytas ut efter ett tag. Good.

Jaja.. jag blev sinnessjukt snygg i håret efter jag va hos Linda häromdagen. Lite rödbrun typ. Kan lägga upp en bild sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback