myspyshelg igen..

I fredags va jag och Aron och åt på Athena. Haloumi kan va det godaste som finns.. det och kalamatas oliver. Är beroende av det nu. Sen hamnade vi med Lars och hans kompisar på munken med drinkar och supertrevliga människor från malta, brighton och stockholm. En salig blandning:)







Sen på lördagen va det dags för bowling med hela tjocka släkten. Så jäkla kul att göra nåt med släkten.


Jag och min kusin Madde.. Konstigt att dom växer upp och blir stora fast jag inte åldras nånting.. mysko det där.


Burfar.


Moster Sussie.

Efter bowlingen åkte vi hem till casa del Hedberg och åt smörgåstårta och drack vin. Sen var det earth hour så vi släckte ned och tände ljus och bara satt och pratade. Så jäkla mysigt. Eller pratade och pratade.. alla satt och retade sig på alla andra som INTE hade släckt. 

Idag har jag vart och handlat och sen hämtade jag upp lilla mammi och så åkte vi till maxi och tittade och shoppade lite. Känns så skönt att mamma äntligen börjar bli sig själv igen efter att mormor dog. Klart att det fortfarande är jobbigt för alla men man måste ju gå vidare också. Idag såg jag en tant nere på gatan som såg ut precis som min mormor på håll. Då skär det i hjärtat och man gråter en stund men sen måste man rycka upp sig och gå vidare. Så är det bara.

Kommentarer
Postat av: johanna

jag luktar pa mormors sjalar och grater en liten skvatt nar jag saknar henne och tanker pa hur det kommer bli pa landet i sommar utan henne..



vad fin du blev i haret! skitsnyggt..

2009-04-06 @ 01:01:04
Postat av: malin

hittade en näsduk (ren) i väskan som jag fick efter mormor, med jättefina brodyrer på. Då brast det för mig. Känns fortfarande som att det inte hände.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback