När jag bli stor..

Kommer ni ihåg när man va liten och man inte fick göra något alternativt blev tvingad till något av sina kära föräldrar och så sa dom alltid "När du blir stor så kan du göra hur du vill, men då kommer du att förstå vad vi menar och göra såhär ialla fall"

Det funkar nog på dom flesta. Men jag växte aldrig upp. Och nu kan jag göra som barnet i mig vill. Jag äter glass med kolasås till lunch och cola till frukost. Jag hatar fortfarande att duscha och gör det inte i onödan. När jag va liten så gömde jag mig alltid när det var dags att duscha. O så satt jag där bakom gardinen och hörde hur mamma skrek nåt om att jag var den skitigaste ungen som gick i ett par skor.

Så nu lever jag varje unges dröm

Living the dream

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi gillar dej ändå även när du är skitig

2009-03-26 @ 21:56:08
Postat av: johanna

he he tell me about it. nar mamma och pappa var pa landet i somras hoppade jag runt i trosor och kattmask i soffan med hogsta volym pa stereon och rokte pa balkongen (fortfarande i masken). det skulle man ju latt ha fatt skall for om mamma var hemma... haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback