Triss

Tre jobb jag har haft: Målare av soputrymmen, slaes assistant på topshop, säljare på gina
Tre platser jag har bott på: Svärtingehooden, Muswell Hill, London, Söder, Norrköping
Tre saker jag gillar att se på TV: The Office (brittiska), dokumentärer om folk som det går illa för, Oprah
Tre favoriträtter: Smörgåstårta, tapas på manesa, macka med ost.
Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu: I sängen med Aron, i Nya Zeeland, på fest med tjejpolerserna.
Tre personer jag utmanar:
Sis, Emma B och Idisen.

Kommentarer
Postat av: jess

jag älsjkar verkligen din blogg sä jävla underbar. kul massa kort. Kommer sakna dig när du åker till fjällen. vad ska jag göra i helgen??

2009-03-09 @ 11:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback