Va va de jag skulle skriva nu igen?

Hade världens grej som ja skulle skriva men så glömde jag bort det . Istället kan jag berätta om min dröm som jag hade igår natt.. och jag vet Johanna "När folk berättar om sina drömmar är fan det TRÅÅÅÅKIGASTE jag vet!" *hat riktat mot alla drömmare*

Men iallafallsatt... Im gonna keep it down to a minimum.

Jag stod och räknade kassan på gina och så kom Dany från EMD och knackade på gallret. Och jag som är lite allergisk mot EMD, sa till han att vi hade stängt och att han skulle dra. Men då pressade han upp gallret och sprang in och föll ner på knä framför mig och bad om min kärlek. "Men kom igen Dany, trodde du det själv eller?" Och så gick jag. 

Idag har jag ledig dag och har en massa saker som ska göras. Hämta korten från fjällen och köpa ett fotoalbum till dom. Sen ska jag färga ögonbrynen och plugga matte. Fullspäckad dag med andra ord.

Och ikväll ska jag bjuda ut min karl på middag. Några tips på vart man ska gå? Manésa känns ju som det självklara valet men dit går vi jämt och det kan ju va kul att prova nåt annat. Kanske skulle ge Athena en chans.. ja vet, hur bonnig får man bli. Fixa barnvakt och åka in och äta souvlaki på Athena men Jess va där för några veckor sedan och var mycket nöjd. Lite Haloumi skulle man ju inte tacka nej till.  Men som sagt, alla tips är välkomna.

Kommentarer
Postat av: jess

Athena mysigt ställe och billigt, annars skulle jag säga asken lite dyrare men riktigt god mat har jag hört=)

2009-03-27 @ 11:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback