...

I grannfejden är det jämt så jävla tydligt vem som är idiot som ställer till med problem. O ändå ska dom hålla på o medla och resonera med idioterna. Fy fan, ja skulle hellre flytta.

Aaron har gjort ett dataprogram som man kan lägga in recept på och sedan klicka på recepten och få fram en shoppinglista tills vi ska handla, Sa nu måste vi ha Aarons minidator med oss när vi handlar. Han är så gullig. Tar kort på maten och lägger in recept och betyg på maten i det där progarmmet. Men ja låter han hållas.

På fredag ska jag jobba i norrköpingsbutiken. Skojsigt. Sen ska jag skriva min ansökan till skolan. ÅHH ja måste komma in. Det är min enda plan. no backup. ja kan inte jobba ett år till på gina. Kommer jag inte in så måste jag dra nånstans.

Gulle  har döpt min dator. Maddox heter han.

Kommentarer
Postat av: ida

kanske kommer och kollar till dig på fredag då! sa jess till förresten om att jag ska med på midsommar??

2009-05-06 @ 22:27:25
Postat av: ida

jag kanske kommer förbi en sväng på fredag då och tittar till dig! sa jess förresten att jag ska med på midsommar?

2009-05-06 @ 22:28:45
Postat av: ida

kanske kommer förbi en sväng på fredag då och tittar till dig! sa jess förresten att jag ska med på midsommar?

2009-05-06 @ 22:30:01
Postat av: Johanna

ha ha han är så söt din kille

Postat av: Johanna

haha skönt att ida har skrivit tre kommentarer här PLUS en kommentar om din blogg på facebook!

2009-05-07 @ 10:36:09
URL: http://jaghamster.blogg.se/
Postat av: ida

fan, det såg ju inte ut som dom kom fram först.. jävla bloggar :)

2009-05-07 @ 13:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback