Rehab

Är ute på landet på rehabilitering efter en hård valborg. Så jävla kul att Ida är hemma nu. Drömde inatt att jag kallades för madde och att jessica och jag blev skitosams för hon sa att ja hade för mycket solpuder på fast hon visste att jag inte skulle ha tid att ta bort och göra om innan vi skulle gå.

Tror att det skulle behövas lite mer än så för att göra oss till ovänner i det verkliga livet:)

Är inte lika jobbigt som jag trodde att det skulle vara att vara på landet utan mormor. Jag tillåter mig inte riktigt att tänka på det. Igår började jag gråta så Aaron fick ligga och klappa mig på huvet ett ett tag men det är också allt. Kanske blir värre snart för då ska jag och mamma gå och plocka gullvivor som vi ska lägga vid minneslunden på tisdag för då skulle mormor ha fyllt år.

Jag var vid minneslunden häromdagen och det va inte lätt. Känns jobbigt att hon inte har en grav som man kan gå till..

Igår solade vi. Aaron ser ut som banarne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback