97%

Idag kom resultatet på min IT tenta. Jag hade 97% rätt och nu känner jag verkligen att jag är värd platsen på skolan. Nu är det bara företagsekonomitentan vi väntar på och den kändes riktigt bra om jag får säga det själv.

Klarade mig i en halvtimme från att titta på Tv. Slog på den och trodde att det skulle vara Oprah men ist satt Rachel Ray där och pratade om sig själv (som hon alltid gör) och nån jävla måtta får det väl ändå vara på skiten så då stängde jag faktiskt av  igen. Nu ska jag ner till stan och klura på julklappen som jag ska göra till Aaron.

Kanske ska fira mitt fina resultat med nån liten kläd också:)

Kommentarer
Postat av: johanna

fira med en kläd och ett glas vin!! det är du värd! välkommen tillbaka i bloggosfären. blog awards nästa år för dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback