Back.

Nu börjar jag blogga igen på allmän begäran.. eller allmän och allmän, Pappa och Bex vill ju så det räcker för mig.

Imorgon är den stora kvällen. Jag och Jessica ska ha våra päron över på trerättersmiddag. Aaron kommer att vara efterätt och whiskeyansvarig men av förståeliga skäl så kommer inte hans föräldrar.

Kvällen kommer att börja med mingel hos Jessica. Fördrink och snacks. Sen blir det laxrullar med creamcheese och örter till förätt. Efter det blir det helstekt fläskfilé med grönpepparsås och pressad potatis.

Efter huvudrätten kommer sällskapet att eskorteras hem till Hedberg/Sowry där det serveras Nya Zeeländsk pavlovatårta och kaffe.

Känns som att det kommer bli en superkväll och det känns så bra att jag får lite svärföräldrar i Jessicas föräldrar eftersom jag inte har några här i landet. Och vilka svärföräldrar sen! Kommer bli riktigt kul. Familjen Hedberg kommer även att kuppa och spela upp en film från Stjärncupen i Nyköping -95 där Jessica gör ett supersnyggt mål.

Jag är ledig tills på måndag så nu är det dags att städa här hemma för både min och Jessicas mamma är svåra att imponera:)

Kommentarer
Postat av: slem

låter ju ashärligt.. ta det lugnt med jessicas ugn bara.. ps. det är nån film där jag är skitbra i målet.. ni kan ju visa upp den också!

Postat av: Anonym

bra att du e tillbakaaaaa. gått in varje dag och ba "var ä malin"

2009-11-13 @ 08:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback