Tv-oholics anonymous...

Idag har jag bestämt att jag inte får titta på Tv efter Vakna med the voice. För jag tror att jag har ett Tv missbruk, på allvar. Även fast det bara är skit på Tv så kollar jag på det som är minst skit. Och kan inte gå därifrån. DET GÅR INTE. Det borde finnas hjälp att få för detta. Men nu är den avstängd. Känns redan lite jobbigt. Men idag är jag bara ensam till kl 3 för sen kommer Jessica hit och vi ska förbereda kvällen.

Sjukt att jag är så extremt sällskapssjuk. Och Aaron som ska till Göteborg på mässa i tre dagar nästa vecka. Hur ska de sluta? Jag vet ju hur de brukar gå när han åker bort. När han var i Nya Zeeland i tre veckor höll jag på att gå åt och var i stort sett konstant full. Men nu är det ju bara tre dagar och jag ska göra mitt bästa.

Nu får jag ont i magen av tystnaden. Måste sätta på radion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback