VG

Fick VG på företagsekonomitentan. Vill skrika rakt ut men på ett annat sätt känner jag mig bara tom. Idag har jag gjort allt för att undvika att plugga. Först var jag på "snickeriet" aktigt studiebesök på BT i mjölby sen åkte jag direkt till mamma och gick långpromenix sen åt Johanna och jag ostbågar och drack cola och jag tvingade henne att spela chicago med mig tre gånger. Sen väntade jag till nu med att komma hem och nu är jag på tok för trött för att plugga. Vilken taktik. Snart kommer jag bli tvungen att läsa Modern logistik men inte idag för den där boken är den tråkigaste jävla boken jag läst.

Imorrn ska Aaron på viktig mässa i Göteborg. Jag är så himla stolt över han. Fast jobb har han fått.
Nu går vi och lägger oss för jag ska upp klockan 4 och skjutsa kärestan till Linköping.

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback