Vilken underbar dag!

Har spenderat dagen med att rensa ur lådor med allt möjligt skit i. Roligare än vad det låter faktiskt. Hittar så mycket bra grejer som jag trodde att vi hade ont om men som vi egentligen har i drivor t.ex. hårsnoddar, pennor, tändare o sånt.
Sen har jag vart hemma hos Mamma och fikat och ätit lunch. Sen åkte vi ner till mammas andra hem (maxi) och shoppade loss.




Mamma köpte Per Morbergs kokbok till mig eftersom jag på senaste tiden har blivit beroende av mat (inte att laga eller äta den men att titta på den) och efter 20 rederietavsnitt med Viggo Strieber så är jag aningens besatt av Per också.
Igår var också en underbar dag med secondhand shopping med sis.


Den här köpte jag på  röda korset för fyndiga 25 kronor. Verkar vara bra mycket bättre kvalle än den jag köpte på H&M för ett tag sen.


Ännu en kokbok. Prinsessornas kokbok från 1931. Mest för att den va fin.


"Nya" kaffekoppar. Skitlika ett par som jag vill ha på Åhlens med en prisskillnad på 400 kronor. Så jag slog till på dom här trots att dom rymmer aningens för lite kaffe, då får man väl ta 4-5 koppar ist.

O så köpte jag Sofi Fahrmans bok också, när jag ändå var på bokrean. Den verkar riktigt bra. Sådär feelgood och lättläst.

Nu är mitt Tv förbud över och jag ska se halv 8 hos mig och titta på lite mer mat.

Kommentarer
Postat av: slem

ja, inte undra på att du har tändare i drivor.



och håller med, per morberg är underbar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback