hjärtflatter

Aarons jobbarkompis har fått hjärtflatter (flimmer). Och det är ju inget roligt i sig men efter två år i sverige är det lika roligt när han säger fel.
Klarade tentan som jag gjorde också. Känns som en välsignelse. Kanske skulle bli religös. Det verkar mysigt. Får man gå till munken en gång i veckan om man är religös?

Men den här veckan blir det nog inget munken. Däremot blir det sandras examensfest och pappas 50årsfest så det ska nog bli bra ändå. Även om Stefan kommer att undra vart vi är nånstans.

Snart är det dags för Åre. Det ska bli sjukt skönt att få komma iväg lite med dom jag gillar allra bäst. Nog för att jag spenderar varje dag med dom ändå men det blir mer mysigt i fjällen:)

Träningsvärk x100 idag efter bodytoning igår. Sjukt kul pass dock. Men efter 20 minuter svartnade det för ögonen så jag fick sätta mig ner ett tag. Mål för 2010 är att orka igenom ett helt pass. Och att min body ska bli tonad såklart.

Snart fyller jag 24 år. Känns som igår när jag stod i köket och grät ner i smörgåstårtasmeten över att jag fyllde 23. Får se vad som händer i år.

Jaja.. de va mina tankar den 13 januari 2010. Ett år och en dag efter att min älskade mormor dog i magcancer. Idag ska jag till kyrkogården.

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback