kycklingåk

Idag har varit en mycket bra dag.
1. Inbetweeners i soffan med Aaron, superbra brittisk komediserie som måste ses.
2. Presentinhandling till the old man som fyller gubbe imorrn.
3. Handling på willys med mammi och sis.
4. Fika med varma mackor och kaffe
5. Yatzy
6. Städning och tvätt
7. Supergod champinjonsoppa
8. Project runway

Kan det bli mycket bättre, och igår hade vi en underbar kväll med Bev och Lisa. Hemmagjord pizza, vin och pulkaåkning i hagebybacken. Synd att deras hund ville ligga med mitt ben hela kvällen bara.

Imorrn börjar mitt nya liv med mycket mer träning och plugg och mycket mindre Tv. Ber till änglarna att jag klarade min tenta som jag gjorde innan jul. Då ska jag vara evigt tacksam.

Kommentarer
Postat av: Farsan

Stå på dej gumman.............du vet varje kväll kl.8

2010-01-11 @ 18:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback