nervis

Håller på och ringer runt till olika företag för att höra om dem har möjlighet att ta emot oss på 10veckors praktik. Och jag blir så jäkla nervös. Varför? Så farligt är det ju inte. Inköpschefer är ju vanliga människor dom med. Dom flesta är ju säkert snälla människor som vill en väl, även om dom inte har någon praktikplats. Det här måste jag jobba bort. När man jobbar som inköpare kan man ju inte sitta och vara nervös och spyfärdig när man ska ringa till leverantörer. Hoppas att kommunikationskursen kan hjälpa mig. Eller nån hypnos kanske skulle funka.
Men om någon som läser detta känner någon som är A. Inköpschef på ett bra företag. B. Hypnotisör så ber jag er att höra av er.

Idag blir det Yoga. Tur att jag ska gå själv så ingen kan skratta åt mig som Jessica gjorde på bodytoningen i tisdags. (visserligen hade jag tappat bort mig totalt och klappade när man inte skulle klappa och hoppade när man inte skulle hoppa så jag klandrar henne inte.)

Efter Yoga kommer såklart lunch och vin på munken.

Och till kvällen är det dags för examensfest för duktiga Sandra som är färdig sjuksköterska nu. Ska bli riktigt kul.

Kommentarer
Postat av: johanna

BE AGGRESSIVE BE BE AGGRESSIVE!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback