Värt?

Är det värt att lägga 500 pix på ett par goggles?
Helt sjukt att jag med glädje lägger det på munken men när det är nåt som jag verkligen behöver så blir ja snål. Nee. Ja köper dem imorrn.

Mötet med inköpschefen på whirlpool imorse gick finfint och hon var superdupertrevlig och jag skulle inte tjuta om jag satt i hennes position om några år. Hoppas verkligen att vi kan få göra våran praktik där. Jag är fortfarande sååå tacksam över att jag kom in på skolan. Trivs som fisken i vattnet och jobbet efteråt känns verkligen rätt.

Idag ska jag och världens bästa Jessica gå på bio och se snabba cash. Jessica har ju alltid varit faccinerad av den undre världen så det ska bli kul.

Johanna vill ha mig till munken på torsdag. Fast jag bestämt sagt att jag absolut inte ska dit den här veckan. Får se hur jag gör. Jag ska iaf träna på torsdag, det är ett som är säkert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback