Sara Skoglund

Igår när jag som vanligt stod och gäspade och drog upp gallret på Gina Tricot för ännu en dag av tröjvikning. Då står SARA SKOGLUND där. Min älskade Sara som bodde vid mig i London. Vi hade så jäkla mysigt tillsammans. Jag har inte träffat henne på åratal men jag har tänkt på henne skitmycket och att jag borde åka till Stockholm igen för att träffa henne.

O så står hon där. Så sjuuukt! Då visar det sig att hon inte alls bor i Nacka längre utan i Kapetown, South Africa. Hon har träffat en killiboysare där och ska köpa hus. Men hur sjukt är det inte?

Hon är i sverige i två veckor och igår skulle hennes pappa till Linköping på ett möte men eftersom han hade ont i ryggen så kunde han inte köra själv så hon skulle fördriva en timme i galleria LEO. Ähh jävligt sjukt och jävligt kul. Min gamla bikbok/topshop mate.


Det här är den enda bilden som jag hittade på Sara och mig. Tur att jag fick en kamera i present så nu ska jag börja ta bilder hela tiden. Remind me.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback